Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: tomorrow is the day!

:: Gonjeng ::

Sunday 29 April 2012

tomorrow is the day!


eh? ada auto Assalamualaikum lar.. *sakai*

emm.. hari ni 29hb jadi besok mesti 30hb kan.. so besok jugak lah result permohonan maktab keluar.. *telan air liur*
ni yang aku takut ni sebab aku betul2 mau ni lebih daripada aku mau aizat abd.. eh? haha.. ehem2.. serius balik..*betulkan tudung*  tapi memang aku betul2 mau maktab tuu.. aku risau+takut kalau2 xdapat.. sebab sebelum ni apa2 yang aku check mesti result dia HARAP MAAF.. aku boleh heart attack 6 saat kalau result dia macamtu jugak besok..*nauzubillah*

just pray the best for tomorrow.. doakan saya.. *buat mata puss in boots* harap2 saya dapat.. AMIINN..



k ah.. mau tengok mentor... kbai! *lambai2 tangan*

0 comments:

Post a Comment