Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Batak! PLKN siot!

:: Gonjeng ::

Thursday 5 April 2012

Batak! PLKN siot!

AAAARRGGHHHH!! ASSALAMUALAIKUUUMMM!!

tadi tengah check2 time line twitter tiba2 ada orang cerita pasal penempatan PLKN.. apa lagi, dengan sepantas kilat sabung menyabung di langit, aku pun buka lawanweb rasmi PLKN.. dengan lancar jari jemariku menaip nombor ic..*ayat karangan spm*

 dia loading dan aku tunggu dengan penuh harapan agar dia tiba-tiba keluar 
"MAAF, SEBENARNYA ANDA TIDAK TERPILIH.. KAMI YANG BUAT SILAP SEBELUM INI"
namun sangkaan luar biasaku itu meleset apabila web itu keluarkan benda ni.. Phui!



DERRMM! itu lar perkataan pertama keluar dari mulut aku.. tapi bila tengok kat sipitang..hmm.. boleh tahan... dengar2 kem baru.. aku cuma berharap jangan ar aku kena d Kota Belud sebab sana banyak kepala terbang..heekk
kawan2 aku ada yang dapat kat smenanjung.. kira jeles juga arr.. tapi fikir2 balik, eh sokey lar tuu.. kan sana jauh.. ok lar tuu kat Sabah jaa... tapi aku betul2 maw ada kawan satu kem supaya tidak 'tungkal/ulung/forever alone'..

aarrghh!! banyak lagi maw urus lepas ne.. maw sambung study!!!

p/s: habis ar twitter aku selama 3 bulan......... -,-'

0 comments:

Post a Comment