Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Demam...

:: Gonjeng ::

Sunday 8 April 2012

Demam...

Assalamualaikum..

hari ini aku demam.. kbai!




lol


pendek sangat? ok lar.. rasa demam ni dari petang kemarin lagi.. tapi memandangkan aku tidak gemar 'memakani' panadol, jadi aku buat-buat kebal yang kononnya minum air banyak-banyak pun sudah cukup.. namun sangkaanku meleset bila aku demam yang sangat teruk hari ni.. dari pagi lagi aku pening dengan badan yang panas.. yang lagi malang bila aku period dalam masa yang sama.. bayangkan ja lar semua sakit tu combo.. sabar ja lar.. so dari 8 pagi aku turun dengan selimut yang tebal dan mengampai di kerusi panjang depan tv.. tengahari pun masih lagi ni berkulut dalam selimut.. ala2 sauna gitu! haha
selera makan pun tiada tapi mama aku paksa makan untuk makan ubat jadi dia masakkan bubur.. namun, semua makanan yang masuk tekak ni memang rasa tawar jaa.. 

ok lar maw sambung bersauna lagi ni.. kapla gua pun masih denyut2 lagii.. so, got to gooo....

0 comments:

Post a Comment