Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Begitu lar awan nanooo...

:: Gonjeng ::

Wednesday 4 April 2012

Begitu lar awan nanooo...

Assalamualaikum.. selamat tahun baru! belum terlambat lagi kan..hehe



bulan ni bulan April, tapi aku maw cerita pasal bulan-bulan sebelum ni.. ehem2, seperti yang diketahui umum,*penanda wacana baik punya!* beta ni lepasan spm.. lepastu result SPM baru ja beberapa minggu diumumkan.. ironiknya,*hebat siot* result spm tu diumumkan cun2 corner baik punya time birthday beta 21 Mac.. terima kasih KPM.. disebabkan kalian beta langsung tidak excited untuk sambut birthday.. 1st time pula nervous tunggu birthday sendiri...

result beta? biarlah jadi rahsia kerajaan... walaupun tidak A lurus, beta tetap bersyukur.. ada jugak beberapa ketul A.. Alhamdulillah.. time ambik result confirm ah tidak ramai orang yang ingat birthday beta.. malang siot! even best friend sendiri pon tidak ingat.. tapi beta faham.. maw murka pun tidak boleh sebab tahu yang masing2 focus pasal result jaa.. tapi ada jugak arr beberapa insan comel yang ingat birthday beta... terima kasih rakyat jelata!



Hadiah Birthday??
hmm... aku rasa result aku tu pun kira hadiah birthday terbaik dah.. :)
tapi ada anak  dato bagi aku duit time ambik result tuu. dia kira junior aku ar... dia salam aku tapi dalam salaman tu ada duit.. eh? feeling2 mama pengantin pula aku time tuu.. hehe

tapi kan, tahun ni aku dapat satu hadiah yang sangat sweet aku rasa.. dari artis and pelakon baru.. aku kenal dia dari twitter.. Sheikh nama dia and dia ada band dengan The Revellers.. dia ada berlakon drama Cinta Strawberi Coklat setiap rabu,9.30 di TV2..they're awesome!*dorang x bayar aku pon!loll* bila dia tahu birthday aku esok harinya, malam tu terus dia buat birthday wish siap nyanyi lagi lepastu upload kat youtube.. batak! kembang kempis hidung aku time tengok tu!haha...


tapi kan,, yelaaa.. artis kan... makin ramai peminat makin lupa dengan fan dia yang dok sebok promote dia dulu! dari followers dia yang cuma seratus lebih, sekarang dah nak beratus ratus ratus lepastu rasanya dah lupa kot kat aku. aku tweet dia x perasan pon.. kalu dulu selalu dia reply..sekarang paling untung pon di retweet  ja! sadis siot! 

p/s: dalam percubaan untuk gunakan bahasa melayu selengkapnya kerana time spm hari tu BM aku tidak A+.. malu siot..............


0 comments:

Post a Comment