Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Guess What??

:: Gonjeng ::

Wednesday 11 April 2012

Guess What??




Assalamualaikum..

Hari ni masuk hari kelima beta demam.. agak pelik kan? sakit kepala berdenyut-denyut dan yang paling penting TONSEL GUA!! huaaarghh!! *b'tukar jadi shrek*
memandangkan hari ni pertabalan 'uncle' saya jadi Yang Di Pertuan Agong Yang Baru *cough* 
jadi beta umumkan CUTI UMUM untuk seluruh rakyat Malaysia!! Hidup Agong!! *sneeze*

Tapi yang x best demam ne lar.. hari kelima barulah aku diangkut ke klinik.. maw bangun pun ala-ala manja gitu.. agak longlai.. aku hanya sempat menonton 'uncle' aku di kaca televisyen kurang daripada setengah jam sebab Auntie Besar*gelaran daripada anak2 buah mama aku* sudah memujuk kanak2 purba ini untuk bersiap ke klinik.. disebabkan agak malas, jadi aku cuma sarungkan tarcksuit,long sleeves dan tudung ekspress kaler hitam.. memandangkan cuaca agak panas2 manja, so aku kononnya pakai lar sepek mata hitam yang besar macam mata lalat tu.. mama aku gelak lpastu dia cakap macam artis pergi court.. aku memang xda mood maw gelak so hanya snyuman kambing yg mampu ku ukir,, wakaka

dah sampai klinik, x brapa ramai pesakit so tunggu pun x lama..time bertentangan mata dengan doktor tu, macam2 lah dia tanya.. aku cuma biar dia periksa sebab malas maw bagi keterangan.. tapi bila aku bagitau yang aku alergik dengan panadol hospital, terus dia gelak sambil cakap, "ada-ada ja kau ni..cerewat pulaa" duh! aku x tipu ar.. AKU X TIPU! wahaha.. tp memang ramai x percaya pun.. tapi memang aku x boleh makan panadol tu sebab leher beta akan gatal..hoho

ok,sesampainya dirumah, aku tanya anty besar, "ma, napa lama juga aku demam ni?" lpastu mama aku ada kuarkan 1 uncang yg dalam dia mungkin kayu/akar hutan.. "hmm..mungkin kau keteguran..cuba mandi air ne"
Alhamdulillah, lepastu ok sikit tapi x taw lar atas jasa uncang 'misteri' tu or ubat klinik tuu... DEMAM KETEGURAN? hmm.. selalu sangat....aku pun xtaw apa yang aku tegur..lol

oyaa... malam ni kecoh pasal amaran tsunami dikeluarkan di lautan hindi yang tempiasnya melibatkan negara kita gak... seram juga tapi Alhamdulillah amaran tu dah di tarik balik.. tapi walaupun amaran tsunami dah ditarik balik, amaran Allah sentiasa ada.. itu amaran Allah sebenarnya... :)

ok lar.. time makan ubat pun dah sampai so kemungkinan besar lepastu beta akan beradu... selamat malam rakyat jelata.. Wassalam.. :)

p/s: apalah batak sangat aku ne kejap guna AKU/SAYA/BETA..


0 comments:

Post a Comment