Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Single.. *cough*

:: Gonjeng ::

Monday 23 April 2012

Single.. *cough*

Assalamualaikum...

SAYA SINGLE.. 


phui! statement bajet gila barbie.. haha.. Anna x kisah pun bab single ni.. awesome okay.. lama x rasa hidup single *jolok tekak*
bila fikir-fikir balik, alaa.. rilek ar.. baru almost 5 bulan.. ada lagi yang langsung x pernah couple.. kalau boleh aku mau tukar life dengan orang x pernah couple tu.. pasal? hmm.. saja mau jadi ibarat daun hijau yang baru lahir. *apa aku merepek ne barbie?*
ehem.. lagi satu, aku tengok kat luar tu lagi ramai yang cantik,lawa dan handsome still single.. aku kagum lar orang2 macam tuu.. x tau kenapa.. so dalam otak karat aku ni memang lar t'fikir, 'sedangkan diorang yang cantik,lawa pun still single ni lagi aku yang t'hegeh2' *batuk*
sekarang ni memang aku fikir pasal future aku ja.. *makin matang aku weh* kalau mau ada bf pun biarlah yang kawin terus... pilihan parents pun boleh.. eh? haha
ok lah.. tu jaa kot.. battery lappy agak gay sekarang ni.. InsyaAllah panjang umur aku update lagi.. *lambai2 tangan*


p/s: lepas ni aku akan story pasal lelaki idaman and pasal ex2 aku kot.. *pehal bahasa agak minta samak ni*

0 comments:

Post a Comment