Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Sebenarnyaaa.... Saya.....

:: Gonjeng ::

Thursday 12 April 2012

Sebenarnyaaa.... Saya.....

*cough* Assalamualaikum...

SEBENARNYA........





Emm.. dunno camna maw start.. actually aku sentap dengan salah sorang kawan aku ni.. yelaa.. aku ni kan sensitif sangat.. so kenapa still maw cerita pasal tu.. skill dia tu macam maw cakap, "see? u're a loser and i am the winner.." aku makan dalam taw.. malu aku maw berdepan dengan dia and kawan-kawan aku yang lain lepas ni.. "kaw ada dapat blablabla? aku ada...." bayangkan kalau kawan aku yang lain tu taw, mesti ada ar suara-suara sumbang cakap "eh, bukan dengan kaw lagi?" mesti dalam hati tu cakap, tu arr.. perasan sangat.. yaa... yaa.. i have to change.. so do i need to forget all my past life? seriously aku rasa maw lari ja dari diorang semua tu.. memang aku sengaja x reload fon aku sekarang sebab 1 alasan untuk x reply sms2 diorang.. call2 diorang pun aku x angkat lagi.. aku lupa kawan kaa?? hmm... memang aku akan tukar number phone lepas ni.. lari dari masalah.. lari dari rasa malu and lari dari rasa sentap.. no one akan taw except my family.. perkara ni memang agak lama dah.. it happened on last time kitorang hangout yg hampir sehari suntuk.. aku fikir perkara ni kejap jaa tapi betul2 ar aku sentap smpai makan dalam.. hmm...tapi aku rasa apa yang dia buat tu ada baiknya juga sebab buat aku sedar supaya tidak...................hmm
tetiba rasa maw nyanyi pula,
"selama ini ku mencari-cari teman yang sejati lalalalaaa.." eh, lupa lirik lar pulaa..sokey2, suara still mantap.. haha

p/s: hari ini tonsil saya berdarah.. kbai..

0 comments:

Post a Comment