Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Chet!

:: Gonjeng ::

Wednesday 11 April 2012

Chet!

Haktui! Hakpui! pui2! buang karan!! aku stay up lmbat b'reply tweets rupanya sama perempuan... phuuuuuuiiiiiiiiiii!!! tiada perkataan yg mampu describe betapa menyampah n menyesalnya aku breply tweets dgn dia,, buuuwww.. fan dia juga rupanya bwat acc tu. patut ar x rmai followers.. ee.. geraaaam pun adaa.. the moment dya ckp, 'bukan i yg nyanyi,diorang aarr..' memang aku syak antara 3 org tuu... wuuu... xdapat lpas geram d twitter sbab dia dah follow aku.. dan aku kononnya lar follow back.. tp nty aku akan unfollow back tuu... hoho... em, bukannya aku xmaw breply teets sama pompuan.... tapi tyme tu aku eksited n berharap sgt yg reply tu diantara group members dorang... namuunn.... sob3... nyyte,,,,

0 comments:

Post a Comment