Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Kalau boleh..........

:: Gonjeng ::

Wednesday 25 April 2012

Kalau boleh..........

Assalamualaikum...

ehem2.. before ni aku ada cakap mau tulis pasal ciri-ciri lelaki idaman aku kan? *angkat2 kening*
aku malas mau taip and describe panjang2 so aku bagi contoh sorang mamat ne ah.. awww... kalau boleh aku mau boyfriend macam dia.. boleh? hehe highlight the MACAM word.. aku cakap macam/seperti/ibarat dia ja kan.. bukan aku mau dia.. nampak beza? *asah2 buku lima*

ok.. aku kenal dia dekat twitter.. tweets dia semua awesome taw.. cuba baca tweets dia KAT SINI and dia ni beza sangat dengan harun salim bachik walaupUn dia selalu kaitkan dalam blog dia.. haha.. aku kategorikan dia sebagai seorang yang sweet sangat and tahu jaga hati orang.. yang bestnya kalau kita mention dia mesti dia akan reply.. *flip hair*
aku suka baca blog dia sebab ayat dia poyo gila.. hah  KLIK SINI kalau mau baca blog dia.. entry dia bagi inspirasi untuk blogger lain.. trademark dia selalu dkat blog tu, harun salim bachik,norlia ghani and tembikai lapan biji..hehe.. lagi satu, dia suka makan aiskrim! wehooo..

siapa dia? dia ialah AIZAT AMIRUL... *tepuk tangan sambil berdiri*

dia comel taw.. orang cakap muka dia macam Bruno Mars.. tapi aku rasa dia hensem lagi kot dari Bruno sebab bruno tu macam om sikit.. ;p ada juga cakap muka dia macam pelakon Aeril zafril tuu.. itu aku boleh terima k.. yang penting senyuman dia manis.. x caya? tengok ar gambar2 yang aku cilok dari twitter dia.. sorry aizat.. *susun 10 jari*


ni gambar yang buat satu Malaysia panggil dia Bruno Mars

hah.. ni gambar tayang gigi comel kan? *hulur pisau kalau cakap x*


haaah!! ni lar antara sebab kenapa aku cakap dia sweet.. dia buat untuk gf dia.. tapi dengar dah putus..  diorang sweet ok.. sayang bila putus..


ni current twitcon dia.. peace!

ok ni kreatif! tindakan bijak sangat.. boleh contohi ok..

aku excited tengok gambar ni.. melting bila tengok gambar kenyit mata tu.. *cepat2 masuk peti ais*


ok.. ni saja mau cakap diantara ciri yang aku mau.. ciri tu ada pada dia.. *cough* ingat balik k yang aku cakap aku just mau yang MACAM dia.. get it? jangan cop aku terhegeh kat dia pula taw.. tembak kang! okbai!


 p/s: saya taw blog ne maybe  xda readers sebab baru tukar url and sejak tu x pernah expose to public lagi.. so sekiranya aizat or siapa2 yang rapat dengan aizat terbaca entri ni saya minta maaf ok sebab tulis pasal aizat.. lagi2 tang ambik gambar2 aizat ni.. saya bukan nak tulis buruk pasal aizat pun.. harap maaf ok.. kalau x suka boleh bagitau ok.. saya boleh delete.. *serius kening bersambung*

0 comments:

Post a Comment