Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Tweet Limit Siak!!

:: Gonjeng ::

Tuesday 24 April 2012

Tweet Limit Siak!!

Assalamualaikum...




nampak gambar atas ni? aku bengang lar! baru 'beberapa' ketul aku tweet hari ni.. tu pun stengah hari aku x tweet.. jadi macam ni? nasir bilal khan pun boleh marah ok.. tembak kang burung biru tuu.. dah lar malam2 macamni aku memang suka tweet banyak benda.. geram siot bila hanya mampu baca tweet orang ja d TL.. gataaaaal hati aku... time aku benafsu tinggi mau tweet lar dia macamni.. dua malam berturut-turut ok jadi macam ni.. mana x geram.. mau komplen dengan pengasas ni.. eh, aku lpa lag nama dia.. drake? dark? aku ada RT tweet tu td taw.. ahhhh,,, nanti aku ingat balik aku gitaw.. wan maimunah pun x larat mau ingat nama2 semua tu.. k lar, x tweet maknanya aku kena tidur... selamat malam adlin aman ramli... 

p/s: agak geram bila kazen aku x reply sms aku.. grrrr!!!

0 comments:

Post a Comment