Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: SAYA INGINKAN KEADILAN!

:: Gonjeng ::

Sunday 20 January 2013

SAYA INGINKAN KEADILAN!





HAHAHA.. punya siot gambar untuk entri saya kali ni.. tapi ada kaitan ba.. hehe


keadilan tentang apa?
tentulah keadilan dalam percintaan..
jeles saya ni memang ada tapi selalu saya kaver dengan think positif dan selalu ingin jadi seorang yang sporting..
sebab saya tidak mahu kena label pengongkong or queen control oleh orang lain.. nanti ada pula yang cakap, "esh, tu pun maw jeles..kawan ja pun..baru boyfriend belum laki.."
haa.. tu yang saya tidak mahu dengar..

NAMUN..TETAPI..
pengorbanan saya ini tidak diseimbangkan oleh si dia.. saya buat dia begitu tapi kenapa dia tidak boleh buat saya begitu juga?? kenapa tidak boleh ada sedikit kebebasan? kenapa perlu kuat jeles? kenapa tidak boleh trust saya? kenapa tidak boleh open minded?

then bila saya tidak boleh buat itu, buat ini.. ok saya faham.. tapi kenapa dia buat boleh?? hmm saya tidak kisah kalau dia mahu bergaul dengan perempuan lain.. saya memahami tapi tolong lah buat perkara yang sama ok.. emmmuaaahhh!

adil sikit boleh ka sayang??
macam mana pun saya layan orang lain tapi hati saya tetap sayang khairulanwar tahu..
I LOVE YOU! :)






0 comments:

Post a Comment