Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Harap Saya Bahagia -Part 2-

:: Gonjeng ::

Sunday 13 January 2013

Harap Saya Bahagia -Part 2-

 Ini lar post yang ditunggu tunggu oleh seseorang tu..sampai sanggup stalk blog saya hari-hari namun masih tiada update..hoho
tunggu dia tidur dulu baru saya update.. macam sekarang ni.. hehe
post ni berkesinambungan dengan ENTRI yang sebelum ni.. yang part 1 saya cerita pasal perkenalan kami kononnya..kali ni mungkin akan cerita pasal kami sekarang..


emm.. alhamdulillah 11hb lepas kami 3 bulan sudah.. walaupun macam 'alaa..baru 3 bulan, belum lagi 3 tahun..' but for me 3 months pun banyak cabarannya.. 2 bulan pertama tu mungkin ada sedikit masalh sebab masing masing cuba untuk memahami dan menyesuaikan diri antara satu sama lain.. sekarang ni kira ada improvement lar.. ada yang pandai mengalah..hehe
makin hari pun makin sayang.. walaupun saya tidak tunjuk tapi dalam hati memang sayang sangat.. walaupun selalu diragukan cinta ni tapi perasan sayang ni tetap ada.. so it's up to him lar untuk percaya atau tidak.. tapi perlu ingat lar, jangan  suka menuduh sebab perempuan tidak akan tahan dan berkemungkinan semua tuduhan itu akan dijadikan kenyataan oleh perempuan..
hmm..dia ni kuat jeles?? SANGAT!! hoho. tu lar kadang-kadang bikin gergitan.. kalau dia buat macam-macam sama sumandak di belakang tu boleh lar..tapi aku bercakap dengan lelaki lain pun jadi isu..*geleng-geleng kepala*
lagi satu sangat lar tidak disukai bila dia suka fikir bukan-bukan.. means dia suka buat kesimpulan sendiri tanpa bertanya hal yang sebenar.. hmm
lastly, tolong lar jangan suka ignore saya secara tiba-tiba ok.. benci tahu.. tengah best excited bawa bercerita tapi kena buat bodoh pula.. aihh pantang ok.. merajuk 15 jam lar jawabnya..
tapi honestly saya memang kuat merajuk..hoho.. so pandai-pandai lah pujuk.. bukan susah juga kan... dan minta maaf kalau saya tidak pandai memujuk sebab memang itu hakikatnya pun..hewhew
masing-masing ada kelemahan.. so harap kita boleh melengkapi antara satu sama lain.. dan satu lagi, tolong jangan ragukan sinta ini ok.. memang tiada orang ketiga.. hari tu saya dah cakap kan.. kalau rosak pun hubungan ni mungkin bukan sebab orang ketiga.. tapi dari perangai masing-masing juga tu..
so apa-apa pun kita hanya merancang.. jodoh ditangan tuhan.. setebal mana pun cinta kita, sekuat mana pun kesetiaan kita tapi kalau bukan jodoh, kena redha.. tapi InsyaAllah ada jodoh.. cuma doakan yang terbaik.. :)
I LOVE YOU KHAIRULANWAR.. 
P/S: mama saya cakap, jangan terlalu angau.. perjalanan masih jauh.. nanti sendiri yang merana.. 

0 comments:

Post a Comment