Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Maafkan Diri Ini

:: Gonjeng ::

Tuesday 15 January 2013

Maafkan Diri Ini


hmm.. saya minta maaf.. kbai!













eh nda bulih juga post terlampau pendek..rugi battery laptop..
hmm minta maaf dengan si cinta hati..
saya tahu saya tidak sempurna
saya tahu saya bukan yang terbaik
tapi saya cuba untuk jadi yang tepat untuk dia..

saya tahu saya bukan jenis ayu-ayu macam yang lain
saya kadang-kadang pandai tinggikan suara
dan baru tadi saya tahu yang dia tidak suka saya ni kuat mengampas..
hmm.. minta maaf..
bukan sengaja..
tindakan secara tidak langsung dan tidak disedari
sudah terbiasa..

tadi saya tertampar dia..
tapi bukan sengaja
nama pun TERR kan
saya elak-elak tangan tadi tapi nda sangka pula kena pipi dia
saya minta maaf lagi

saya harap dia terima saya seadanya
saya minta maaf sebab saya banyak kekurangan dan keburukan..
tapi ini lah saya.. :')





0 comments:

Post a Comment