Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: HATI DAN PERASAAN

:: Gonjeng ::

Saturday 13 July 2013

HATI DAN PERASAAN


malam ni agak emosi..
ntahlah.. dalam minggu ni selalu dapat mimpi buruk.. mimpi cik abang curang.. selalu sangat mimpi macam ni..hmm
bila bagi tau dia, dia cakap jangan fikirkan sangat cuma mimpi..
tapi perempuan ni lain.. sentiasa risau perkara tu..
saya bukan apa, cuma mau dia yakinkan saya ja..
sebab benda ni pernah jadi dalam hidup..
*dulu*

saya mimpi dia curang, dia betul2 curang..
dia berabis risaukan saya jangan curang, tapi dia pula yang curang..
dia salah send sms, tapi kaver salah taip, tapi sebenarnya dia yang curang..

sebab tu lah saya takut.. sebab perkara ni pernah jadi.. pengalaman.. ndakan maw biar jadi lagi..
serik baa.. fobia..
saya begini pun bukan dia pujuk hati ni supaya percayakan dia..
ntahlah sedih juga lah..
kadang-kadang dia tanya 'ok ka?' saya tetap akan jawab OKAY.. 
sebab saya MALAS mau layan perasaan..
tapi semua tu di mulut ja.. hati? tuhan ja yang tahu..
walaupun mulut kata redha, hati belum tentunya ikhlas..

dear Khairulanwar, jika anda ada orang lain, tolong lepaskan saya.. saya redha.. tidak perlu seksa atau mainkan perasaan saya.. jika hati anda dengan orang lain, saya relakan kerana cinta itu tidak boleh dipaksa.. :')




*menaip dalam deraian air mata..

0 comments:

Post a Comment