Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: AMARAN KERASS!! GO AWAY STALKER!!

:: Gonjeng ::

Friday 9 December 2011

AMARAN KERASS!! GO AWAY STALKER!!





selamat pagi subuh yang buta..
maw tdur tp brodband dalam tangan skarang ne so nda payah tdur lar.. tp besok bagi balik buku teks lar pulok..kjaaaaap lg aarr..
lama suda nda update blog ne.. segala yg terpendam n terbuku byk suda n byk interesting things happened yg nda dpt share..
ok, back to tajuk diatas, AMARAN KERASS?? cepat tanya aku apa yang maw di'amaran'kan..
okok.. kamu nda tanya pun aku maw jawab jugaa..
ehem2, tersebutlah kisaaahh.. "toib!" ada stalker berjaya d blog aku ne..pompuan lg tuu.. pompuan stalk pompuan?? is it sounds right?? WTF *Welcome To Facebook*
klau stalk saja utk fun nda pa, ne utk cari kesalahan aku.. 
bule2 dya ckp dya terasa dgn post aku.. HELLO?? lantak kaw lar maw terasa ka nda as long aku TEDA MENTION nama kaw sni.. kalau nda suka nda payah baca!! klau kaw rasa tu kw pn kw ja lar rasa.. kalau kaw nda mengaku tu kaw, org lain pun nda taw lar tu kaw.. ini bule2 dya sruh aku delete blog aku ne.. who do you think you are? use your brain!! n yg lucunya bule2 dorg p PRINT blog aku yg nda ckup rasa ne. mcm tebalik ne utak..
patut lar viewers aku bertambah.. kamukamu juga rupanyaa..
gini lar:
INI BLOG AKU! NAMA AKU! GAMBAR AKU! EMAIL AKU! jadi suka hati pengerang jantung aku lar maw tulis pasal APA & SIAPA.. aku ndakan sebut NAMA or letak GAMBAR kamu sni..*coz i have brain!* lgpun aku taw power menyindir aku sangat2 kuat!
btw, aku nda pernah minta kamu buka even follow blog aku ne.. aku nda penah share blog aku d wall kamu n suruh baca.. *lgpun kita bukan friends d fb* kamu yang cari penyakit p buka n bca blog aku ramai2.. lpastu ada lar yg nda puas hati tp besok2 masi lg baaca.. weird! aku nda penah pun tpikir maw baca blog kamu.. malas maw ambl taw..
so, STOP STALKING ME GIRLSS!! get a life~!
p/s- sangat memalukan bila dorg ndataw pa mksud peribahasa 'Kaki Lima'.. bule2 dorg marah bila kami ckp dorg jalan d kaki lima.. dya bygkan kaki lima tu macam tmpat pelac*r.. lawak kn? mcm nda p skolah jaa..

0 comments:

Post a Comment