Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: SUKA DUKA ANNA

:: Gonjeng ::

Monday 15 August 2011

SUKA DUKA ANNA


Penat aku.. pasal?? Ne lar.. penat hidup pun ada juga.. penat kena tipu.. penat kena kasi buduh2.. penat kena hurt.. penat mengharap.. penat menunggu sesuatu yang nda pasti.. penat dengan drama duniawi… tpikir maw mati?? Astaghfirullahalazim~ waras ba masi si anna ne.. nda juga lar..
Tapi kan, aku sntiasa konpius dengan diri n hidup aku sendiri.. apa aku maw?? Apa matlamat aku?? Cita2 aku?? *tapi parents aku paksa aku jadi cikgu juga* ntah lar.. hidup aku ne macam teda hala tuju.. bahagia?? Luaran memang kamu Nampak bahagia kunun.. tapi?? Aku dengan tuhan seja taw camna merana hidup aku.. orang cakap aku beruntung.. orang cakap aku ada segalanya.. hmm.. cakap orang~ dorang nda taw apa2.. banyak yang orang nda taw pasal idup aku.. pasal hidup, sejarah n keluarga aku.. memang orang ndakan sangka.. so, nda payah laar aku cerita sama orang.. nanti orang cakap aku trip minta perhatian pula.. so, biar lar aku simpan sndiri, simpan dalam hati n cover dengan happy face.. senang kan.. J

Bila masuk dalam bab cinta2?? Hmm.. hancuss..nda pernah menjadi.. semua ne gara2..…….…. Hmm.. kamu percaya sama hukum karma or badi ka?? Aku rasa aku kena semua tu.. padan lar muka aku.. semua ne balasan lar sama aku.. apa yang aku bwat sama orang sebelum ne kena balik sama aku.. aku bukan maw cakap aku  caya benda2 kurafat.. tapi aku caya balasan Allah yang makbulkan doa orang2 yang teraniaya.. kawan aku samakan sumpahan 7 keturunan dgn kes aku ne.. dya cakap mayb aku akan kena hurt 7 kali.. n now, memang sampai suda pun target dorang tu.. bila kawan aku Tanya dalam tempoh brapa lama tu.. aku cakap lar 7 kali dalam tempoh 2 tahun.. terus dya bwat muka tkejut gila n aku taw dya pkir sumting bad trus.. hmm.. aku nda bangga dengan semua tu okay! Aku sangat lah MALU !! silap2 bule kena cop player.. pdahal bukan aku yang dump dorng, dorang yang hurt aku.. n semua tu dalam tempoh yang singkat.. Standard lar pling kejap 1 bulan n paling lama pun 10 bulan ja.. nda pernah smpai tahun.. bahagia tu kejap ja tp merana b’pnjangan..brapa kali suda aku cakap ne ayat sebelum ne ar; “aku nda maw kapel2 lagi !!” sarap~ nda penah aku pgang kata2 sndiri.. orang yang pernah dengar aku cakap ayat ne pun naik muak sudaa.. tapi sekarang?? InsyaAllah.. aku nda brani janji lagi sebab aku banyak kali suda mungkir dengan janji aku sendiri.. To my dearest friends, please pray for my success and happiness okay?? May God bless u all..

I need someone that will change me inside and outside... Someone that will understand me, the one that I can trust and the one that can stay faithful.. I want happiness from him... I will wait...
Dear God, please listen to my wishes.. I wish all my wishes will come true.. Amin..

2 comments:

♥ Aku_sesha! ♥ said...
This comment has been removed by the author.
♥ Aku_sesha! ♥ said...

opss, t'remove~haha i said, aminn~

Post a Comment