Welcome to my blog.. LOVE it? thank you~ HATE it? HELL is Waiting For You..MUUAAAAHHH!! ~! !!♥sukasukicacimaki♥!!: Ayat2 lelaki SARAP !!!

:: Gonjeng ::

Tuesday 7 June 2011

Ayat2 lelaki SARAP !!!

*cerita ini sangatlah ada kena mengena dgn yang masih hidup.. yang mati?? biarlar mati.. Al-Fatihah.. huu*

_situasi ini berlaku 3 hari slpas itu girl brek_

Boy; ui girl, 'couple' kita?? kaw nda lgi dgn c kawan kan? lama suda aku tunggu ne dari kamu stil 'couple' g..
Girl ; eh, apa pulaa?? aku baru lepass brek jgaa ne.. ndakan trus2.. lgipun aku masi blum dapat lupakan c kawan..
Boy ; oww.. ok.. sy paham .. sy bagi kaw masa k.. sy tnggu jga kw 2 smpai bila2 smpai kw dpt buka pintu aty kaw..
Girl ; ukeh boy.. thanx~ ^^


beberapa hari kemudian d facebook;

 "c boy in a relationship with another girl"
c girl pun p komen ;

 Girl; Congrates boy..^^ (bwat2 happy padahal dalam hati pnya bengang !)
Boy; aww.. sorry girl.. ;(
Girl; sorry?? 4 what?? nice apaa.. ;)

tiba2 c boy p sms c girl;

Boy; girl, sorry arr.. sbab kaw baa lmbat maw trimaa aku..ndakan aku maw tunggu lagi?? (sila reffer balik ayt diatas yg bwarna kuning)
Girl ; sokey baa.. ^^ (dasar mulut manis !) 

--> moral of this story ;

 * perempuan jgn tlampaw bharap sama janji lelaki yang sarap ! wlupn kita nda bharap sgt, tp rasa mcm kena kasi buduh2 sejaa
           * lelaki jangan jadi sarap sangat tabur janji manis..

@berita selingan@
- dalam masa 2 bulan sahaja, c boy telah bertukar 6 org awex.. *sumber dpd facebook* (nasib c girl nda jd salah sorang daripadanya)

0 comments:

Post a Comment